2011. január 16., vasárnap

Autobots

Tegnap megérkezett a karácsonyi ajándékom, amit az öcsémtől kaptam. Ma összefutottunk, és bohóckodtunk egy kicsit. Persze magának is vett egyet:



Öcsém gépén szerintem nagyon jól néz ki, olyan, mintha oda tervezték volna. Sajnos az enyémről mindez nem mondható el, pedig az én ötletem volt az egész. Talán ha feleekkora lenne, és valahogy meg lehetne oldani, hogy a csomagtartó zárjára lehessen szerelni. Mindenesetre jópofa.
A vicces pedig az, hogy elkezdtük fényképezni a kocsikat, majd ezzel a lendülettel, rajta is maradt az enyémen –mindössze egy kis kamera tape tartotta– , és sikerült így elindulnom. Öcsém telefonált rám, hogy ugye nálam van az övé. Mondtam, hogy nálam nincs...
Félreálltam, és megnéztem, de szerencsére nem hagytam el. Majd visszakapja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése