2009. július 24., péntek

Mázli

Talán nem votl véletlen, hogy ilyen macerásan indult minden.
Amikor megvettük a Neont, arra gondoltam, levitetjük magunkat valamelyik barátunkkal a Balatonra, ott a nyugiban gyakorlok kicsit, szép lassan belejövök, és hazafelé már én vezetek. Sajnos (?) az autó papírjai nem lettek készen időben, így kocsi nélkül mentünk le.

Mialatt mi a Balatonon voltunk, Pesten óriásvihar tombolt. Az északi parton is eléggé húzós volt, de egyáltalán nem tűnt veszélyesnek. Másnap öcsém hívott, hogy a haverjánál, ahol a kertben van a kocsim kidőlt egy hatalmas meggyfa. Három autó áll az udvaron, és pár centivel mellettük dőlt el. Egyiknek sem lett semmi baja. Akkor már biztos voltam benne, hogy ez az én autóm. Egész életemben piszok nagy mázlista voltam. Ebben a viharban egyik barátom autóját törte össze eléggé csúnyán a kerti faház teteje, amit a szél lekapott. Egy másik barátom autóját két héttel a vásárlás után verte rommá a jég...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése