2009. augusztus 2., vasárnap

Alufelni, téli gumi & nepperek

Mikor már készültünk megvenni az autót, egyik ismerősömnek feltűnt, hogy az autón téli gumik vannak, és az alufelni sem gyári.
Rákérdeztünk, és persze jött a válasz csípőből, hogy ez ilyen, ez van csak hozzá. Ezért ennyi.
Szívás, de nem akkora, hogy emiatt elálltunk volna a vásártól.
Persze, amikor megkötöttük az üzletet, egyből eszébe jutott egy haverja aki télen törte totálkárosra a Neonját, neki a garázsban állt pont a gyári felnin a nyári gumi. Ha akarjuk, megkérdezi, mennyiért adná oda. Az ár tűrhető volt, és nem volt sok választásom, ha még idény nyáron használni akarom. Mivel azonban nem volt sürgős, és sok pénzt kifizettem már magára az autóra, pihentettem kicsit a dolgot. Amúgy is valami turpisságot szimatoltam.
Amikor elhatároztam, hogy meg kellene nézni a felniket, mondták, hogy már behozatták a sráccal, és mehetünk bármikor.Megérkeztünk, és persze nem az a kereskedő volt ott, aki az ajánlatot tette, hanem a kollegája. Fogalma sem volt semmiről, és mondanom kell, hogy amint kibontottam a nylont, láttam, hogy az én autóm rendszáma rá volt sárga filccel írva a gumira.

Nyilván nem kell sok ész hozzá, hogy az ember rájöjjön, őt itt sajnos csúnyán lehúzzák, de ha kell a cucc, nincs választásod. (gondolom nem túl gyakoriak a jó állapotú Neon gyári alufelnik)
Ravaszul kitervelték ezek, de hát ebből élnek.
Én meg mazsolaként nyilván megszívom ezeket.
Amikor majd a tizedik autómat veszem, sajnos ők akkor is előttem fognak járni pár száz eladott autóval...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése