2009. szeptember 18., péntek

Bömbi hazatér

Tegnap megjött a várva várt email Bone-tól:
Az autód tökéletes állapotú, ilyen finom és jó Neont még soha nem láttam. A feszítőgörgő az utolsókat rúgta, nagyon helyes volt, hogy kicserélted, nagy baj is lehetett volna belőle. A motortérvilágítás tönkrement, nem volt javítható, elrohadtak az érintkezők. Ezért kaptál egy GM cuccot. Szíjak, ilyesmi mind tökéletes. Jó utat az autóval, pénteken várlak!
Pénteken lévén majd megőrültem, hogy lejárjon a munkaidőm, és indulhassak. Természetesen az utolsó pillanatban mindig akad egy kis tennivaló, ami miatt kénytelen vagy bennmaradni egy kicsit tovább, persze ma sem volt kivétel.

Találkozó az Örsön; Pimpivel HÉV; telefon, hogy jöjjenek ki értünk kocsival. Egyszer már lesétáltam a távot a szervíz és a HÉV között, akkor félúton jutott eszembe, hogy a befizetendő csekkeket a kesztyűtartómban hagytam.

Most találkoztam Bone-nal először, pedig harmadszor járok a szervízükben. Bone egy 1991-es Chevrolet Caprice-szal jött elénk, s mint kiderült a Caprice gazdája is épp most jött az autóért –szintén HÉV-vel. Hát én az életben nem ültem még ekkora autóban, pedig 2001-ben még Kádár János Mercedes limuzinjában is utaztam már –legalábbis akkor ezt mondták arról a merciről. A Caprice nem volt egy szép darab, de a hangja, a mérete és a "feeling"-je nagyon nagy volt. Hát ilyenek az amerikai autók. Lehet szidni, meg nyilván vannak sokkal jobbak is, de az érzés még utasként is utánozhatatlan.
Bone először a Caprice-t rendezte le, elmondta a tulajnak, hogy szerinte mit kellene még csinálni az autón, és hogy mellesleg megtankolták, de az a cég ajándéka. (???)
Ekkor Bömbi került sorra, és Bone megjegyezte, hogy nagyon egyben van az autó, és csak néhány apróság van vele. Mint kiderült a motorral tényleg csak az a para, hogy újabb, mint ahogy az alvázszámból következne, de rendben van. A vezérműszíj dolog sem gond, csak egyszer már volt cserélve, és ami a kilómétereket illeti, semmi sem indokolja, hogy babráltak volna vele. nagy kő esett le a szívemről.
Lesz még egy köröm a szervízzel, mert a motortaró bak még nem jött meg, de ez csak egy tízperces mutatvány, majd beugrom érte.
alapvetően nagyon elégedett vagyok Bone-ékkal, még le is mosták az autót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése