Majd’ minden ismerősöm azt mondta, ha használt autót veszek, első dolgom a vezérműszíj cseréje legyen. Elvittem abba szervizbe, ahol a vásárlás előtt annakidején átnézték.
A v8cars oldalon ajánlották ezt a szervizt. Nem lesz olcsó, de legalább rendben lesz, és biztos vagyok benne, hogy rendesen megcsinálják, elvégre amerikai autókra specializálódtak.
Először csak az augusztus 20-i hosszú hétvége miatt nem tudtak sort keríteni rá, majd miután szétkapták, észrevették, hogy nem jó bele az alkatrész, amit megrendeltek. Nem értettem, mi lehet a probléma, az alvázszám alapján rendelték. Kiderült, hogy az alváz és az összerakás ugyan 2000-ben volt, de a motor 1999-es. Kicsit megijedtem, mert azt gondoltam, valamit maszatoltak a motorral a korábbi tulajok, vagy a kereskedők, de aztán megnyugtattak, hogy ez normális, mert ha van még a gyárban a régi alkatrészből, gyakran azt használják... Mellesleg azt is mondta a szerelő, hogy 100.000-nél szokták cserélni a vezérmű szíjat, és ebben már nem gyári van, sőt az is szarrá van kopva. Persze ne aggódjak, valószínűleg babráltak a kilóméterórával és az a 95.000 km valójában 195.000, de ilyen kevésnél ez még nem gáz.
Azért annyira nem nyugodtam meg...
Mindenesetre péntekre lehet, hogy meglesz az autó. Már nagyon szeretném vezetni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése