2009. november 23., hétfő

Ablaktörlő

Egyre gyakrabban esik az eső, vagy szitál a köd, és kezdett elegem lenni abból, hogy ha nedves a szélvédő, hosszú perceknek tűnő másodpercekig nem lehet kilátni rendesen, mert az ablaktörlő csak elkeni a vizet és nem szedi le.

Leszereltem és bevittem magammal a Tescóba az egyiket. Elkezdtem válogatni, és az egyik csomagoláson találtam egy vonalzót. Megmértem, így kiderült, hogy 52-es kell. Egy fajtát találtam, amelyik gyárt is ilyet, és lám, pont rá volt írva a Chrysler Neon.

A felszerelésnél azonban akadtak gondjaim. A gumilapát valóban 52 mm hosszú, csakhogy a műanyag tartó mindkét oldalon túllóg 2 centivel, így a jobboldali beleakad a szélvédő keretébe...

Ma reggel nekiestem egy csípőfogóval és lecsíptem a felesleget. Ekkor derült ki számomra, hogy az e túllógó basz tartja helyén a gumit...
Azt hiszem visszateszem a régi ablaktörlőt, és megpróbálom beleszerelni az új gumit. Még jó hogy nem dobtam ki a régit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése