2009. november 20., péntek

Egyéb apróságok

Elkészült a hátsó hangszóróm.
Elvittem az autót, hogy beszereljék, és ha már ott voltam, megnézettem pár apróságot, amik már régóta piszkálták a csőrömet.

Először is kivetettem azt a telefontartót, amit az „autóhoz adtak”. Én nem is gondoltam volna, hogy ennyi ketyere tartozik egy telefon kihangosítóhoz. Az egész középkonzolt szét kellett berhelni, hogy mindent kikapjunk belőle. Még saját hangszórója is volt.

A szerelés közben megemlítettem, hogy sajnos nem működik a csomagtartó távirányítója. Bone annakidején azt mondta, elfáradt a motor, újat kell rendelni. Laci örege nekiesett egy vödör zsírral, és addig kenegette, próbálgatta, amíg elkezdett működni.

Amíg ő a csomagtartóval babrált én elkezdtem nyomozni a motorháztető zörgésének okát. Nem kellett sok idő hozzá, és meg is fejtettem. Van két kis menetes gumibak, ami tartja, és ezek finomhangolásával gyakorlatilag másodpercek alatt megszűnt ez az idegesítő zörgés is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése