2010. január 25., hétfő

Statisztika

Letöltöttem egy programot a telefonomra, amivel nyomon követhetem az autó fogyasztását és szerviz költségeit. Mivel eléggé sok tankolási számla és egyéb adat megvolt korábbról, érdemesnek láttam feltölteni őket a programba.

A program egyik legszimpatikusabb funkciója a különböző adatok statisztikai elemzése, illetve ezek grafikonná alakítása. Érdekes dolgokat tudtam meg:

Az autó átlagfogyasztása (l/100 km)
Jól látszanak a hosszabb vidéki utak, amikor jelentősebb távokat lehetett megtenni, illetve azok az időszakok, amikor főleg városban közlekedtem.














Egyéb fogyasztási statisztikák
Tetszik, hogy kiderül, mennyibe kerül egy napra az autó, illetve hogy mennyi kilométert megyek egy forintból. Ez utóbbinak nyilván nem forintban és magyar benzinárak mellett van értelme.













A benzinárak változásai
No comment



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése