2010. április 15., csütörtök

Autómosás

Tényleg nem lehet úgy autót mosni, hogy ne essen aznap eső?


Ma volt jópár dolgom a város különböző pontjain, így elhatároztam, hogy útközben már tényleg lemosatom az autót, mert ezt nem lehet tovább halasztani. A szőnyegen vastagon áll az elhalt levelekből és egyéb dolgokból álló kosz, és az autó külsejét is csak az eső mosta időtlen idők óta. Koszos volt, na.

Tanulván a legutóbbi esetből, amikor egy kisebb vagyont hagytam ott gyakorlatilag teljesen felesleges tisztításokra (na, jó az autóparfümöt azért még én sem kértem), csak egy alap belső és külső tisztítást kértem. 
Igen, kézi autómosóba vittem, mert már így is agyon lett csiszatolva szegény autó fényezése az elmúlt 9 évben. Látszik, hogy a mosásra nem sajnálták az erőfeszítést, de sajnos nagyon karcos a festék, én pedig nem szeretném tovább rontani a helyzetet

Szép lett az autó, rendesen megcsinálták, bár kissé furcsán nézett a pofa amikor vissza kellett adnia a pénzből. Lehet, hogy borravalót kellett volna adnom?

Lehet, hogy ő küldte rám az esőt és a poros-koszos utakat, meg az előttem sárt felverő rterepjárót?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése