2010. április 9., péntek

Camaro Rally Sport

Arra gondoltam, hogy ha majd eljön az ideje és Camarot fogok venni, mi lenne, nem is Z28-at vennék, hanem Rally Sportot; annak sokkal vagányabb a festése.
Egyrészt iszonyatosan jól néz ki, hogy két színe van, másrészt nagyon finom, ahogy egy háromszínű csík (matrica) választja el egymástól ezeket.

Persze a Z28 a Camaro-k királya, a megfejtés, az a teljesítményorientált, gyárilag csúcsra tuningolt über-autó. De arra gondoltam, hogy nekem már úgyis csak egy öregúr lesz, akit kímélni kell, és akkor már szinte mindegy is, milyen teljesítmény lakozott benne anno.


Ez az egész mostani (álmodozós) dilemma csak a kínézetről szól. Egyébként sem érdekelnek a lóerők, a nitro és a nyomaték, és én sem leszek az a tipikus gumifüstölős, driftelős vagánykodós fazon akkor sem, ha Camaróm lesz. Mivel azonban nagyon feltűnő egy ilyen autó önmagában is, úgy szeretném, hogy legyen nagyon cool, és nekem amúgy is legjobban a fekete-sárga kombináció tetszik, ami valljuk be nem kicsit feltűnő.

Az az érdekes, hogy a katalógusban a megrendelésnél csak előre összeállított kombinációkból lehet akkoriban választani. (Sajnos ezt a fekete-sárga kombinációt csak  1979-ben) Egyébként az is meglepő, hogy még belsőt sem akármilyet –csak a GM szerint hozzáillő színűt– lehetett választani akkoriban. Úgy látszik akkor még adtak az olyasmikre, mint az egységes kinézet.

Egyébként meg imádom ezeket a sárgákat és pirosokat. Megjegyzem, még a színárnyalatok sem olyanok mostanában, mint akkor. És persze most nem csak az amerikai autókról beszélek, épp a minap láttam egy olyan bogarat, hogy lehidaltam a szinétől. Persze lehet, hogy csak fakó volt, de volt benne valami olyan árnyalat, ami a mai kocsik fényezésében nincs meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése