2010. április 1., csütörtök

Nyári gumi I.

Felötlött bennem, hogy lassan nyárira kellene cserélni a téli gumikat.
Nagyon szép állapotban van a téli gumi, –tehát simán lehet még jövőre is használni,– a nyári gumikat viszont cserélni kell, eléggé szedett-vedett példányok.


Na és akkor mi a túró van ilyenkor? Hogy választ az ember gumit, ha még soha nem vett ilyesmit. Van ezer méret, kétszáz márka, nyolcszáz mintázattal. Ja és árban is elég komoly szórás van.
A gumi viszont az a négy tenyérnyi felület, ami összeköti az embert az úttal. Azt gondolom, ha valamin, hát nem ezen fogok spórolni. De mégis hogy vágok bele?

Előszedtem a jegyzeteimet a gumik méreteiről, és irány a gúgli. Találtam jópár oldalt, ahol méret alapján lehet keresni, ebből indultam ki. Hosszú órákat töltöttem kereséssel, de a helyzet nem változott. Ugyanannyira el voltam tévedve, mint amikor nekivágtam a keresésnek.
Talán csak annyival lettem okosabb, hogy már fejből vágom a gyári gumiméretet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése