2010. április 10., szombat

Nyári gumi III.

Már kezd tele lenni a tököm a nyári gumi körüli baszakodással.
Megbeszéltük Pimpivel, hogy délelőtt átugrik, felmérjük a meglévő gumik állapotát és segít eldönteni, mi legyen, elvégre neki mégiscsak sokkal nagyobb tapasztalata van az autók terén.



Megnéztük a gumikat, és azt mondta, túlparázom. Szerinte a Michelinek és a Continentalok is jó állapotban vannak, de látta rajtam, hogy én nem így vagyok vele.
Én tudom, mi történt tavaly nyáron.
Nem tetszett nekem sehogy sem, hogy a felnik megvételénél az egyik Michelin szálszakadt volt. Emiatt kellett még két hasonló állapotút venni, így került a két (szerintem agyon-)használt Continental hátra.
Az agyam tudta, hogy a gumik rendben vannak, de valahogy a lelkem nyugtalan volt folyamatosan, amikor  azzal a verzióval barátkoztam, hogy ezek mennek fel újra az autóra.

Választhattam, vagy spórolok egy csomó pénzt és felrakatom a mostani gumikat, amik ráadásul úgyis felnin vannak már, vagy elköltök egy kisebb vagyont új gumikra, és akkor nyugodt leszek.

Ez utóbbi mellett döntöttem végül. Elkezdtünk szétnézni a neten, mik vannak, mennyiért de eléggé nagy volt a káosz. Ráadásul amikor láttunk valami jót, odatelefonáltunk, és kiderült, hogy csak rendelni tudnak.
Ezen felbuzdulva még pár helyet felhívtunk, és kiderült, szinte sehol nincs ilyen hülye méretben (185/60 R15) normális márkájú gumi raktáron.

Új elhatározásra jutottunk: Elviszem haza Pimpit, és közben megállunk pár gumisnál. Ha lesz náluk valami fasza, akkor megvesszük, ha nem, felrakatom a régieket. Így szépen rá lehetett bízni a döntést a sorsra.

Nagyon fasza idő volt már, végig leengedett ablakokkal krúzoltunk át a városon.
A második helyen Pestszentimrén az egyik gumisnál kiváló Dunlop gumik voltak a méretemben, gyakorlatilag vagyonokkal kevesebbért, mint amennyibe hasonló Michelin-ek kerültek volna.
Nagyon megörültem, de édesanyám rám telefonált, hogy menjek érte, így nem volt már időm arra, hogy fel is szereltessük.
Leelőlegeztem, és elmentem Anyukámért Budára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése