2009. október 11., vasárnap

Autómosás + eső = közhely


Na, ez eléggé közhelyes lesz...
Már nagyon szerettem volna lemosni az autót, mert kezdett tényleg szutykos lenni. Reméltem, hogy egyszercsak majd jön valami eső, mert már annyira koszos volt, hogy már az is segített volna. Persze nem egy kis zápor, hanem egy kiadós eső.
Amiót az új helyen lakunk, még nem is esett rendesen. Persze csak nem akart esni, így tegnap végre rászántam magam, és a családi ebéd után hazavittem édesanyámat. Náluk van egy éjjel-nappal nyitvatartó autómosó. Gondoltam csináltatok egy fullos mosást, hiszen amióta enyém az autó, én még nem mosattam. Persze a szervizesek lemosták annakidején, de az egyrészt nem volt olyan alapos, mint amire én vágytam, másrészt rég volt. Én egy csilli-villi Neonra vágytam.

Elmeséltem a mosós embernek, hogy mit szeretnék, kívűl belül takarítás, vax, felnik mosása és bőrápolás. Már nagyon ramaty állapotban volt a kárpit, Bone is megjegyezte, hogy ráférne egy alapos kárpittisztítás, és hogy higgyem el, hogy egészen másképp fog kinézni.
A mosó tulaja megkérdezte, hogy el akarjuk-e adni, azért akarjuk lemosatni ennyire alaposan. Most komolyan, csak akkor lehet fullosan kitakaríttani egy autót, ha azt el akaja adni az ember?

Mondtam, hogy nemrég vettem, és eszem ágában sincs eladni, és hogy szeretném egyszer megcsináltatni alaposan, hogy utána legyen mit elhanyagolni.


Hát, nem lett olcsó, az tény, de azért eléggé faszán lemosták, kitakarították. Persze találtam benne kivetnivalót, a műszerfal tetejét például csak ímmel-ámmal törölték át, ameddig könnyen be lehetett érni. Mindenesetre az összhatás nagyon fasza volt, jó volt látni az autót, főleg benn a sok neon fényében.


Kis bevásárlós kitérő után hazavittem öcséméket, majd letettem az autót, és abban a pillanatban el is kezdett zuhogni az eső. Méghozzá nem kicsit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése