2009. október 23., péntek

Bénázás

Nem tudom, mi volt ma velem, de nagyon sokat hibáztam. Munkából hazajövet a körúton ki kellett kerülnöm egy parkoló teherautót, indexeltem, lassítottam, tükrök, holttér, és elkezdtem a sávváltást, mivel mögöttem a belső sávban is lassítottak. Két másodperccel ezután, mikor már jócskán benne voltam a sávban, akkor vettem észre, hogy egy szürke autó van mellettem, és csak amikor kb 10 centire voltak az autóink egymástól, akkor kezdett lassítani. Nem történt semmi baj, de akár lehetett is volna.

Este pedig amikor a Lurdyból jöttünk haza, egy Mini tolatott ki elém, -én satufék, és ahelyett, hogy megállt volna, tolatott tovább. Nem volt választásom, ki kellett engednem.

Most vagy én vagyok teljesen figyelmetlen, vagy mások ilyen pofátlanok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése