2009. október 29., csütörtök

Téli gumi

Egy hete találtam egy gumist két sarokra innen. Mára kaptam időpontot, így korán keltem, hogy gumicserére vigyem a Neont. Szerencsére felnin van a téli gumi is, így a szervízben kevesebb lesz a macera, és olcsóbb is lesz.
pincét kinyit–felnit felcipel–autót kinyit–bepakol–autót bezár–visszaslattyog, még 3-szor ismétel.

Méghogy könnyűfém felni...


Volt még 10 perc az indulásig, elszívtam egy cigit.
A srácok kb 10 perc alatt le és felpakolták a kerekeket, közben megdícsérték a téli gumi felnijén a centírt.
Meg is kérdezte az egyik:

–Melyik féltengellyel volt gond 
–???
–Az egyik felni tiszta zsír, szerintem a gumiharanggal volt valami.
–Ja, –mondtam– azt kicseréltettük.

Hmmm. Nem tetszik ez nekem.
A napokban kezdett feltűnt egy furcsa zörgés alapjárat felett valamivel a bal első kerék felől. És mintha a kátyúkat is keményebben, fémesebben venné.
Csakhogy mostanában már nem hallom a zörgést. Tök béna lenne elmenni a szervizbe, és nem tudni megmutatni... Persze ha baj van, azt még a szakemberek megtalálhatják attól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése