2009. október 1., csütörtök

Második tankolás

Mivel az előző tankolásnál természetesen elfelejtettem lenullázni a kilométer számlálót, ma este mikor hazavittem az öcsémet, úgy döntöttem, megtankolok újra.
Mivel nem volt türelmem kivárni, hogy megint teljesen kifogyjon a benzin, elhatároztam, hogy jobban járok, ha teletankolok. Megálltunk az egyik útba eső kútnál.
Sikerült úgy megállnom, hogy az öcsém ne tudjon kiszállni, de persze csak akkor szólt, amikor már vagy negyed órája ott dekkoltunk...
Rájöttem, hogy azért "állt" el a benzin az előző tankolásnál, mert túl mélyre nyomtam a csonkot. Felfedeztem, hogy van egy kis perem a tank nyílásánál, amin fenn tud akadni a dolog és így nem kell fogni, ráadásul pont addig kell benyomni a csövet.

Ha már ott voltam, gondoltam megnézem a kerekek nyomását is. Még sosem ellenőriztem, és emlékeztem, hogy a vezetőoldali ajtó élén van egy matrica, ahol az ilyen adatok meg vannak adva. Megnéztem, 32 PSI. Odavittem a kompesszort (vagy hogy hívják) és egy kicsit bajban voltam. Bar-ban és lb/inch² volt rajta. Kezdtem lemondani a dologról, amikor a kutas megkérdezte, hogy sikerült-e. Mondtam neki, hogy nem, mert PSI van megadva, ez meg itten ilyen furcsaságot ír. Közölte, hogy az a PSI. Ekkor esett le, hogy ja tényleg az lehet... Megmértem, de addigra teljesen elment a kedvem az egésztől. 30 körüli értékek voltak minden kerékben, én meg úgy voltam, vele, hogy az kb biztosan jó. (Mintha értenék hozzá...) Majd legközelebb ha kicsit jobb hangulatban leszek, megmérem rendesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése