2009. október 23., péntek

Lurdy II.

A múlt héten még úgy voltam vele, hogy nem akarok majd ezen a héten a találkozóra menni, mert ugyan kedves volt velem az a pár emberke, akikkel beszéltem, de azért kicsit idegennek éreztem magam.

Ma végül mégis úgy döntöttem, lenézek. Jött velem a csajom is, és megbeszéltük, hogy az A38-nál felvesszük majd az öcsémet is.

Miután bepattantunk a kocsiba sikerült teljesen rossz irányba idulnom. A rakparton akartam menni, ehelyett a Moszkva tér felé indultam. Csak hatalmas kavarással tudtam lejutni még az Erzsébet-híd előtt.



A Lurdy háznál ezek után a mélygarázsba mentem, ahol csak egy TransAm, egy Corvette és egy Impala állt, és kb csak 20 perc ácsorgás után szóltak a srácok, hogy ők csak az eső elől menekültek le, a zsúr a parkolóban van fenn.

Felmentünk, de csak egy teljes kör után találtam meg a helyet. Leparkoltunk, szétnéztünk.

Volt ott második és harmadik generációs Camaro, a fent említett lowrider Impala, néhány Firebird, és pár számomra ismeretlen és nem túl érdekes példány. Körülnéztünk, de nem láttunk ismerős arcot, és egy idő után eléggé unalmas kezdett lenni. Annyit mindenesetre sikerült megállapítanom, hogy a Camaro-k tetszenek a legjobban továbbra is.

A csajom nagyon találóan azt a megjegyzést fűzte ehhez, hogy kicsit olyan ez, mintha leülnél egy idegen asztalhoz sörözni.
Kicsit tényleg olyan volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése