2009. október 13., kedd

Avatás


Ma felavattam az autót...
Jöttem dolgozni, volt egy fasza "pont a méretem" parkolóhely. Ahogy a nagy könyben meg van írva, szépen farral beparkoltam párhuzamosan egy fal mellé.
Csakhogy egy rohadt amorf darab kiállt belőle vagy 20 centire...

Azt hittem nagyon mérges és ideges leszek, amikor először meghúzom az autót, de cseppet sem vagyok egyik sem. Még nevettem is rajta kicsit. Persze lehet, hogy csak azért mert már tudtam előre, hogy ez lesz a következő újdonság az autóval.


Meg persze nem is súlyos a baj, sőt, ilyenből eleve van már néhány az autón. De ez most az enyém.
Valahogy kicsit még büszke is vagyok rá :)







1 megjegyzés:

  1. Auuu...
    Akkor "sikeresen" elvesztetted a szűzességed. Lehet ehhez gartulálni? :)
    Örülök, hogy nem nagyobb a baj!

    VálaszTörlés